4.5/5 - (2 votes)

Stolica Dolnego Śląska, Wrocław, to prężnie rozwijające się miasto, w którym działa mnóstwo firm i w którym każdego dnia przybywają nowe przedsiębiorstwa. Duża konkurencja na rynku sprawia, że szanse na odniesienie sukcesu mają tylko te firmy, które skutecznie reklamują swoje produkty albo usługi. Z różnych form promocji powinny korzystać nie tylko przedsiębiorstwa, które dopiero rozpoczynają działalność, ale także te, które na rynku obecne są od lat. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem długodziałającej, czy nowej firmy, w chwili obecnej do wyboru masz tradycyjną i internetową reklamę.

Jakie są tradycyjne formy reklamy?

Swoją firmę możesz promować, wykorzystując tradycyjne formy reklamy, do których zalicza się reklamę w prasie, radio, TV. Do klasycznych sposobów reklamy należą również ulotki reklamowe, bardzo skuteczna jest też reklama zewnętrzna w postaci plakatów i billboardów. Tradycyjne formy reklamy doskonale sprawdzą się zarówno w promowaniu konkretnych produktów, jak i firmy. Spośród tych wszystkich form reklamy za jedną z bardziej skutecznych uważa się tę w TV. Działa ona zarówno na zmysł wzroku, jak i słuchu – stąd wynika jej duża skuteczność. Jeżeli masz ograniczony budżet na promocję, zdecyduj się na ulotki reklamowe – wbrew temu, co sądzi wiele osób są one nadal popularne.

Rodzaje reklamy internetowej

Kampanie reklamowe coraz częściej przenoszą się do wirtualnego świata. Jeśli ta forma reklamy Cię interesuje, to do wyboru masz między innymi:

  • Billboardy. Są to banery wyświetlane w centralnej części strony www.
  • Artykuły sponsorowane. Jeśli zdecydujesz się na tą formę reklamy, sponsorowany przez Ciebie tekst pojawi się na wybranych stronach internetowych w celu dyskretnego promowania oferowanego przez Ciebie produktu.
  • E-mailing. Reklamy rozsyłane są w postaci listu elektronicznego.
  • Bannery. Na stronach www pojawia się grafika, która jest linkiem do strony reklamowanej firmy bądź produktu.

Działania marketingowe w Internecie możesz prowadzić nie tylko w popularnej wyszukiwarce Google, ale także w portalach społecznościowych. Dobrym miejscem jest kanał YouTube, Pinterest czy Tik Tok.

Jak reklamować firmę we Wrocławiu i okolicach?

To, na jaką reklamę się zdecydujesz w dużym stopniu zależy od tego, czy chcesz dotrzeć do masowego odbiorcy, czy raczej zależy Ci na reklamie adresowanej do konkretnego klienta. Nie bez znaczenia jest też budżet, który możesz przeznaczyć na promocję. Spośród tradycyjnej reklamy najtańsze będą ulotki reklamowe. Możesz zdecydować się również na reklamę wielkoformatową – billboardy reklamowe mogą zostać umieszczone na przykład przy centrach handlowych. Do umieszczania treści reklamowych doskonale nadają się autobusy i tramwaje kursujące po ulicach Wrocławia. Naniesione na nie plakaty dotrą do bardzo szerokiego grona odbiorców. Idealnym miejscem na tradycyjną reklamę zewnętrzną są też przystanki komunikacji miejskiej. Do celów reklamowych chętnie wykorzystywane są także drobne upominki. Swoim obecnym i przyszłym klientom możesz wręczać różne gadżety – ważne, aby znalazła się na nich nazwa i logo Twojej firmy.

Udostępnij.

Zostaw odpowiedź